سالن زیبایی گل نرگس

ارایه کلیه خدمات آرایش عروس،ترمیم و احیای مو،رنگ مو و لایت های ژورنالی ،کاشت ناخن و ...

سالن زیبایی گل نرگس

ارایه کلیه خدمات آرایش عروس،ترمیم و احیای مو،رنگ مو و لایت های ژورنالی ،کاشت ناخن و ...

نقش موها در چهره ی شما

مدل و رنگ مو نقش بسزایی درنمایش چهره ایفا میکند، تا جایی که میتواند فرد را 10 سال پیرتر و یا جوان تر، چهره فرد را خسته و کسل و بالعکس نشان دهد .

همواره توجه داشته باشید سن موهایتان نیز با سن شما بالا می رود و گاه به دلیل عدم رسیدگی واستفاده ازل وازم آرایشی نامناسب به مرورخشک و حتی انتهای موها دوشاخه و بد منظره می گردد. بنابراین سعی کنید تا از محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب و با کیفیت استفاده کنید .

 

در ادامه با چندین روش جهت آراستن موهایتان آشنا خواهید شد:

- موهای صاف و بدون حالت چهره را لاغر و نحیف و گاهی نیز خشن جلوه می دهد، موهایی که دائما فرونامرتب هستند نیز چهرتان را مسن و گاهی خسته نشان میدهد، بهترین حالت این است که با دادن حالتی مواج به موهایتان چهره خود را متعادل و موهایتان را حجیم ترنشان دهید.

مدل موی دم اسبی به طوری که موهایتان کاملا به سر چسبیده و مقداری از موهایتان را نیز به دور کش بپیچید، یک مدل موی دخترانه و مدرن میباشد که سبب کشیده نشان دادن چشم ها و پیشانی میگردد.


باز کردن فرق از وسط اگرچه چهره تان را لاغر و باریک نشان میدهد، اما سبب نشان دادن عدم تقارن اجزای صورت نیز میگردد، فرق کج را جایگزین کنید تا علاوه بر پنهان کردن عیوب چهره، زیبایی بیشتری به چهرتان ببخشید.

می توانید چتری های خود را به صورت چتری  مدل دار کوتاه کنید، و یا همین طور می توانید چتری خود را به یک طرف متمایل کنید تا خطوط روی پیشانی هم پوشانده شود.

با بالاتر رفتن سن به خصوص خانم های بالای 50 سال پیشنهاد میگردد که قد موها را کوتاه و جلوی آن را چتری کنید، چتری باید بین ابرو و بالای چشم باشد، چتری خیلی کوتاه سن را بالا نشان میدهد.

موهای صاف و بلند که بی هیچ حالتی کوتاه می شوند، چهره تان را مسن ترو خالی از هیجان نشان می دهد و همچنین خطوط صورت را نمایان تر میکند.

برای اینکه رد قیچی نوک مو را خیلی تیز نشان ندهد میتوانید برای کوتاهی از تیغ استفاده کنید.

مدل موی دم اسبی درافراد مسن فقط توجه را به سمت خطوط و حتی معایب صورت جلب میکند، بهتر است نیمی از موها را بسته و نیم دیگر را به دور صورت خود رها سازید، تا جلوه ی  بهتری به چهره خود بدهید.

به دنبال مدل های خیلی پیچیده نباشید، سادگی و طبیعی بودن موها چهره شما را جوان تر نشان خواهد داد.

از آن جایی که با افزایش سن، چهره نیز رنگ پریده تر می گردد، درصورتی که به رنگ های بلوند علاقمندید بهتر است  از رنگ های بلوند گرم مثلا طلایی استفاده کنید، رنگ های مایل به سفید و سرد چهره تان را رنگ پریده و پژمرده نشان می دهد.




بهترین پودر دکلره مو

پارافین تراپی پا

رنگ موی عروس

پارافین تراپی صورت

چاق کردن صورت دریک هفته

قدامات طبیعی برای چاق کردن صورت عبارتند از داشتن رژیم غذایی سرشار ازانواع آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین و کلسیم، براساس تحقیقات کلسیم به ساخت استخوان و جلوگیری از تضعیف ماهیچه‌های صورت کمک می‌کند و به این ترتیب باعث چاق شدن این عضو از بدن می‌شود.


چاق کردن صورت دریک هفته

نوشیدن مقادیر کافی از آب در طول روز نیز می‌تواند باعث بهبود گردش خون، بازشدن سلول‌های پوستی، پر و چاق به نظر رسیدن صورت شود.

چاق کردن صورت دریک هفته

از جمله کارهای اشتباه که باعث لاغری صورت، بروز چین و چروک و افتادگی می‌شود می‌توان استعمال دخانیات، مصرف مواد غذایی پر چرب و شیرین، استرس، مجاورت بیش از حد با نور خورشید و کم تحرکی را نام برد.

روش دیگر برای چاق کردن صورت ماساژ نواحی اطراف گونه‌ها و نیز بینی و چانه است، در این شیوه دست‌ها را آغشته به روغن کرده صورت را به طور دورانی ماساژ دهید، با انجام مستمر این کار پس از چند هفته اثرات آن را بر پوست خود مشاهده می‌کنید.

پرهیز از خریدن و استفاده از فریم‌های بزرگ و سنگین عینک طبی و آفتابی هم می‌تواند باعث چاقی صورت شود، فریم‌های حجیم باعث آب شدن ماهیچه‌ها و بافت نرم چهره و لاغر شدن آن می‌شوند.

استفاده از بالش مناسب و پرهیز از خوابیدن برروی شکم هم یکی دیگر از موارد حفظ چاقی صورت است، فشرده شدن گونه‌ها در طول شب برروی بالش می‌تواند باعث گودی صورت و لاغری آن شود.

برخی از سبزیجات نیز به طور منحصر به فرد و استثنایی باعث چاق شدن صورت می‌شوند که از آن جمله می‌توان مصرف جوانه گندم به همراه ماست یا با سالاد و سبزیجات را نام برد.

دلیل ریزش رنگ در تاتو و هاشور ابرو

اگر با اینکه رنگ ودستگاهتوون اورجینال بودند باز احساس کردید در کار با مشکل عدم رنگ پذیری مواجه میشوید علت میتواند یکی از دلایل زیر باشد :

١-سرعت زیاد دستگاه
٢-سرعت زیاد دست
٣-زاویه دست نامناسب
٤-فشار دست پیگمنتر وعمق سوزن نامناسب
٥-مصرف داروهای خواب اور
٦-مشتری در یکی از حالات پریود ،شیردهی ویا بارداری قرار داشته باشد ویا مشکل هورمونی یا تیروئید داشته باشد
٧-اعتیاد به مواد مخدر یا الکل
٨-فشارخون

٩-استفاده از لیدوکائین وبی حسی بیش از حد
١٠-استرس وترس مشتری
١١-پوست چرب وتیره واستفاده از رنگهای کمرنگ بدون چربی زدایی پوست
١٣-بیماری دیابت
١٤-رقیق بودن خون وخونریزی بیش از حد
١٥-مصرف قرصهای جلوگیری از بارداری



پارافین تراپی در خانه

پارافین تراپی پا

برداشتن کاشت ناخن

آرایش چشم وقتی که لنز تماسی داریم چگونه است؟

لطفا حتما دستهاتون رو بشورین

لنز رو حتما باید قبل از اینکه مرطوب کننده یا هرچیز دیگه ای رو به صورت بزنین داخل چشم قرار بدین. چون هرچیزی که روی انگشتتون باقی بمونه می تونه به لنز بچسبه و به چشم انتقال پیدا کنه، برای همین باید دست هاتون کاملا تمیز باشن. از طرفی باید کاملا خشک شده باشن، چون رطوبت دست ها می تونه حاوی انگلی به نام آکانتامیبا (Acanthamoeba) باشه که برای چشم ها خطرناک هستن، بنابراین هیچوقت لنزها و یا پکیج نگهداریشون رو با آب معمولی ارتباط ندین.


از محصولات بدون روغن (Oil-Free) استفاده کنین

حداقل در اطراف چشم هاتون از محصولات بدون روغن استفاده کنین، چون این روغن های موجود در کرم ها و سایه چشم ها می تونن به داخل چشم ها راه پیدا کنن و از آنجایی که روغن و آب باهم ترکیب نمیشن، لنز به روغن میچسبه و درسته دردناک نیست ولی باعث تاری و سختی دید میشه.


از برامدگی چشم دوری کنین

برامدگی چشم چیه؟ همون قسمتی از پلک که سطح کره ی چشم رو لمس میکنه و جایی هستش که غده های چربی چشم باز میشن. اگر روی این غده ها رو بپوشونین باعث میشه چشم خشک بشه، لنز کثیف بشه و درنتیجه دید کمتر بشه. از جهتی باید تایت لاینینگ (پر کردن خط زیر مژه) رو به حداقل برسونین چون مژه بین لنز و پلک قرار داره.


نکته مهم در مورد ریمل

هیچکس نیست که از ماسکارای انبوه (ریمل هایی که فیبری هستن و تکه تکه دارن) خوشش نیاد، اما در صورتیکه از لنز تماسی چشم استفاده می کنین باید مراقب باشین که از ریمل های ساده که به طول و حجم مژه اضافه میکنه استفاده کنین و از ریمل های فیبری با قطعات ریز (عامیانه خورده مژه دار) اصلا استفاده نکنین چون میره زیر لنز و باعث اذیت شدن چشم میشه.


استفاده از لنزهای روزانه

بسته به اینکه چقدر میکاپ می کنین بهتره که لنزهای تماسی رو روزانه عوض کنین تا از قرمزی، خشکی و خارش چشم ها جلوگیری بشه، چون احتمال ورم ملتحمه چشم هم با عوض کردن روزانه لنز به شدت کاهش پیدا میکنه. اگرچه ممکنه لنزهای روزانه از لنزهای هفتگی گران تر باشن اما سلامت چشم ها واقعا ارزشش رو داره.


تلاش زیاد در مورد تمیز کردن و تمیز بودن

برای افرادی که نمی خوان از لنزهای روزانه استفاده کنن، لنزهای دوهفته ای انتخاب خوبیه، اما باید کاملا مطمئن باشین که به خوبی ازشون مراقبت میکنین و تمیزن. هرشب باید لنزها رو با محلول چند منظوره ای که دکتر چشمتون معرفی کرده بشورین، 15 تا 20 ثانیه به خوبی بمالینشون تا هرچیزی که در طول روز بهشون چسبیده پاک بشه و بعد در داخل ظرف مخصوصشون که با محلول تازه (خیلی مهمه که تازه باشه) پر شده قرار بدین. همچنین خیلی مهمه که ظرف نگهداری لنزها رو هم روزانه بشورین که می تونین از محلول مخصوص لنز یا هیدروژن پراکسید 3% استفاده کنین و داخل و خارج ظرف رو کاملا تمیز کنین. ممکنه عجیب باشه اما ظرف نگهداری لنز معمول ترین دلیل برای عفونت های چشمی هستش، به خصوص درِ ظرف که همیشه از چشم شستشو دور میمونه


دستمال مخصوص پاک کردن آرایش چشم داشته باشین

برای اینکه پلک کاملا از هرگونه باقی مانده آرایشی پاک شده باشه و باعث اذیت و خارش نشه بهتره که از دستمال های پاک کننده آرایش مخصوص چشم استفاده کنین. ممکنه که بگین این دستمال ها برای افرادی هستن که بلفاریت (آماس پلک) یا شوره مژه دارن، اما از اونجایی که به صورت تخصصی برای تمیز کردن پلک و مژه ها طراحی شدن، میتونن آرایش رو هم به خوبی پاک کنن.

 

مراقبت  کاشت ناخن

آرایش عروس ایرانی



همه چیز در مورد اکستنشن مو

داشتن موی بلند و سالم تاثیر بسیار زیادی بر چهره ما دارد ؛ به همین خاطر، همه ی ما دوست داریم که مویی سالم و پرپشت داشته باشیم. داشتن موهای سالم باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود.
خیلی از خانم ها برای داشتن موهای بلند و زیبا دوست دارند که روش اکستنشن مو را
امتحان کنند.
انتخاب اکستنشن مو، نیازمند آشنایی با انواع مدل های اکستنشن است. خرید موی طبیعی یکی از مهمترین قدم ها برای شروع اکستنشن است. البته موارد مختلف دیگری از قبیل:
قیمت، رنگ و مدل مو نیز وجود دارد.

کدام جنس اکستنشن مو را بیشتر می پسندید؟ اکستنشن موی طبیعی یا مصنوعی

 

همانطور که از نام این دو اکستنشن مو پیداست، اکستنشن موی طبیعی از موی انسان گرفته شده و اکستنشن موی مصنوعی با ابزارهایی مصنوعی ساخته شده اند.
قطعاً موی انسان دارای ویژگی های بهتری است؛ از جمله اینکه دارای بافتی طبیعی است و هنگان نصب روی سر احساس راحتی و سبکی بیشتری می کنید. همچنین انتخاب موی طبیعی
مزیت ویژه ای دارد و آن این است که شما به راحتی می توانید، مو را همانند موی طبیعی
خود حالت دهید. موی انسان از نظر هزینه گران تر از موهای مصنوعی است.
امّا مزایایی دارد که هیچ موی مصنوعی نخواهد داشت. موی مصنوعی اگر در معرض حرارت
قرار گیرد دچار مشکلاتی مثل: سوختن یا ذوب شدن می شود. البته مدل های گران تری
نیز وجود دارد که در برابر حرارت مقاوم هستند، امّا ظاهری پلاستیکی و مصنوعی، نسبت به
موهای طبیعی خواهند داشت.

در انتخاب رنگ موی اکستنشن دقت کنید

یکی از مراحل مهم به هنگام خرید رنگ موی اکستنشن این است که توجه اساسی
به رنگ موهای خود داشته باشید و بتوانید مدل های مختلفی که با موی شما هماهنگی
دارد را انتخاب کنید. متناسب نبودن رنگ مو با رنگ طبیعی موی، حالتی متناقض و ناجور
به قیافه شما می دهد. برای رسیدن به یک نتیجه زیبا و بی عیب بهتر است که از
فروشگاه های معتبر خرید کنید. همچنین خرید حضوری، بهتر از خرید آنلاین است.
زیرا پس از خرید آنلاین، ممکن است رنگ و شکلی که در تصویر هنگام خرید می بینید
با اصل آن تفاوت داشته باشید.

روش اکستنشن موی خود را انتخاب کنید

صرف نظر از اینکه می خواهید، اکستنشن موی دائم یا موقت داشته باشید، مدل انتخابی اکستنشن نیز مهم است، بهتر است روش نصب اکستنشن مو را انتخاب کنید.

اکستنشن با دوخت

این مدل از اکستنشن مو یکی از روش های محبوب و پرطرفدار است. این مدل دارای طیف وسیعی از انواع رنگ، سایز و مدل های مختلفی است. در این مدل از اکستنشن، موها
با نخ به یکدیگر متصل می شوند. اکستنشن با دوخت به راحتی تا سه ماه روی سر دوام
می آورد. همچنین این مدل از مو متناسب با هر نوع مو و اندازه ای است.

اکستنشن موی کلیپسی

درست است که مثل مدل قبلی این روش خیلی محبوب نیست؛ امّا یک روش سریع و
راحت است. همچنین این روش برای تمام سنین مناسب است. اما یک نوع اکستنشن
موقتی است که می توانید از آن برای یک موقعیت و مراسم مهم استفاده کنید.
امّا اگر نیاز به یک اکستنشن موی تقریباً دائمی و محکم و زیبا دارید، سراغ مدل دوختن بروید.

 

اکستنشن مو با کلاه گیس

موها در مدل کلاه گیس بهم دوخته می شوند. کلاه گیس به ۳ حالت استفاده می شود. اکستنشن مو با کلاه گیس، زمانی که مایل به یک تغییر سریع هستید، گزینه مناسبی است. می توانید خیلی راحت از کلاه گیس در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کنید. فقط هنگام استفاده کلاه گیس، آن را به هنگام خواب از سر در بیارید.

اکستنشن موی یکدست

این مدل هم شبیه به مدل کلاه گیس است و موها را بطور یکدست و کامل می پوشاند. در این مدل، موهای طبیعی تان داخل یک محفظه پلاستیکی جمع شده و روی سرتان قرار می گیرد.

اکستنشن موی چسبی

اگر هنگام جداسازی این اکستنشن با دقت کار صورت بگیرد، یکی از با دوام ترین مدل ها محسوب می شود. همان طور که از نام این مدل پیداست، مو از طریق چسب به سر اضافه می شود و برای مدت طولانی روی سر می ماند. امّا بهتر است جدا سازی این سبک در سالن های آرایشی انجام بگیرد.

اکستنشن با رینگ

در این روش ما یک دسته مو طبق دسته بندی صحیح از بقیه موها جدا کرده و یک رینگ
داخل موها فرو می کنیم، حالا از رینگ یا لوله های شیار دار مخصوص مو استفاده می کنیم.
موها را از داخل رینگ در می آوریم و با یک انبر آن را روی سر فیکس می کنیم. این مدل
حالت نیمه دائمی روی سر دارد.

بودجه شما

پس از اینکه همه جوانب را در نظر گرفتید و از تمام اطلاعات آگاه شدید، باید درباره میزان
پولی که می خواهید برای این کار صرف کنید نیز توجه کنید. این موضوع را باید در نظر بگیرید
که مارک ها و برند های مختلف علاوه بر اینکه ویژگی های خوب و بد متفاوتی دارند از نظر
قیمت نیز با هم متفاوت هستند. همچنین موی طبیعی با موی مصنوی از نظر قیمت با هم
تفاوت دارند. موی طبیعی از همه مدل ها گران تر است، مابقی مدل ها نیز مصنوعی و یا
ترکیبی هستند. همچنین درباره اینکه خودتان می خواهید اکستنشن مو را  انجام دهید
یا کار را به دست متخصصان می سپارید، باید تصمیم گیری کنید.

خرید آنلاین یا حضوری؟

این موضوع بستگی به تنوع قیمت و مدل های اکستنشن دارد. خرید آنلاین گاهی دچار
تخفیف و قیمت های متفاوت می شود. امّا این مهم است که فروشگاه قابل اعتماد و با
کیفیت پیدا کنید. این مقاله به عنوان یک راهنمای خرید اکستنشن مو کمک شایانی
می کند تا بتوانید دقیقاً همان مدلی را انتخاب کنید که خواهان آن هستید.



برداشتن کاشت ناخن


آرایش عروس