سالن زیبایی گل نرگس

ارایه کلیه خدمات آرایش عروس،ترمیم و احیای مو،رنگ مو و لایت های ژورنالی ،کاشت ناخن و ...

سالن زیبایی گل نرگس

ارایه کلیه خدمات آرایش عروس،ترمیم و احیای مو،رنگ مو و لایت های ژورنالی ،کاشت ناخن و ...

نقش موها در چهره ی شما

مدل و رنگ مو نقش بسزایی درنمایش چهره ایفا میکند، تا جایی که میتواند فرد را 10 سال پیرتر و یا جوان تر، چهره فرد را خسته و کسل و بالعکس نشان دهد .

همواره توجه داشته باشید سن موهایتان نیز با سن شما بالا می رود و گاه به دلیل عدم رسیدگی واستفاده ازل وازم آرایشی نامناسب به مرورخشک و حتی انتهای موها دوشاخه و بد منظره می گردد. بنابراین سعی کنید تا از محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب و با کیفیت استفاده کنید .

 

در ادامه با چندین روش جهت آراستن موهایتان آشنا خواهید شد:

- موهای صاف و بدون حالت چهره را لاغر و نحیف و گاهی نیز خشن جلوه می دهد، موهایی که دائما فرونامرتب هستند نیز چهرتان را مسن و گاهی خسته نشان میدهد، بهترین حالت این است که با دادن حالتی مواج به موهایتان چهره خود را متعادل و موهایتان را حجیم ترنشان دهید.

مدل موی دم اسبی به طوری که موهایتان کاملا به سر چسبیده و مقداری از موهایتان را نیز به دور کش بپیچید، یک مدل موی دخترانه و مدرن میباشد که سبب کشیده نشان دادن چشم ها و پیشانی میگردد.


باز کردن فرق از وسط اگرچه چهره تان را لاغر و باریک نشان میدهد، اما سبب نشان دادن عدم تقارن اجزای صورت نیز میگردد، فرق کج را جایگزین کنید تا علاوه بر پنهان کردن عیوب چهره، زیبایی بیشتری به چهرتان ببخشید.

می توانید چتری های خود را به صورت چتری  مدل دار کوتاه کنید، و یا همین طور می توانید چتری خود را به یک طرف متمایل کنید تا خطوط روی پیشانی هم پوشانده شود.

با بالاتر رفتن سن به خصوص خانم های بالای 50 سال پیشنهاد میگردد که قد موها را کوتاه و جلوی آن را چتری کنید، چتری باید بین ابرو و بالای چشم باشد، چتری خیلی کوتاه سن را بالا نشان میدهد.

موهای صاف و بلند که بی هیچ حالتی کوتاه می شوند، چهره تان را مسن ترو خالی از هیجان نشان می دهد و همچنین خطوط صورت را نمایان تر میکند.

برای اینکه رد قیچی نوک مو را خیلی تیز نشان ندهد میتوانید برای کوتاهی از تیغ استفاده کنید.

مدل موی دم اسبی درافراد مسن فقط توجه را به سمت خطوط و حتی معایب صورت جلب میکند، بهتر است نیمی از موها را بسته و نیم دیگر را به دور صورت خود رها سازید، تا جلوه ی  بهتری به چهره خود بدهید.

به دنبال مدل های خیلی پیچیده نباشید، سادگی و طبیعی بودن موها چهره شما را جوان تر نشان خواهد داد.

از آن جایی که با افزایش سن، چهره نیز رنگ پریده تر می گردد، درصورتی که به رنگ های بلوند علاقمندید بهتر است  از رنگ های بلوند گرم مثلا طلایی استفاده کنید، رنگ های مایل به سفید و سرد چهره تان را رنگ پریده و پژمرده نشان می دهد.




بهترین پودر دکلره مو

پارافین تراپی پا

رنگ موی عروس

پارافین تراپی صورت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.